vineri, 23 noiembrie 2012

Piept de pui la gratar cu ciuperci si cascaval

   M-am hotarat ca astazi sa postez aceasta minuntata reteta, la insistentele colegelor mele de birou, cu toate ca nu am decat cateva poze, dar promit sa ma revansez cat de curand :))
  Pieptul de pui la gratar pe langa faptul ca este foarte usor de gatit, este si foarte sanatos insa, pregatit simplu nu prea are gust si trebuie asezonat cu ceva foarte gustos pentru a fi mancat cu placere. Aceasta reteta este una absolut delicioasa si cu siguranta veti fi foarte apreciate daca o sa o incercati :)

Sursa: www.haisagatim.ro



Ingrediente:

  • 1 piept de pui;
  • 400 grame de ciuperci (daca nu aveti de unde lua ciuperci proaspete le puteti folosi pe cele la conserva);
  • ulei de masline;
  • unt;
  • cascaval;
  • sare si piper;
  • usturoi (optional).

Mod de preparare:

  1. Se taie pieptul de pui felii groase cam de 1 cm si le putem lasa asa sau le batem foarte putin cu ciocanelul de snitele (eu nu le-am batut si a iesit foarte bun, fraget si zemos). Apoi le asezonam cu sare si piper si le pregatim pe gratarul bine incins (pentru a nu de lipi).
  2. Ciupercile le spalam si le taiem feliute, dupa care le prajim in ulei de masline sau unt (eu am folosit unt pentru ca le da un gust mai aparte)  si adaugam daca dorim si 2-3 catei de usturoi zdrobiti.
  3. Cand totul este gata, in tigaia in care am pregatit ciupercile, punem putin ulei de masline, asezam feliile de carne peste care punem ciupercile. Ciupercile le acoperin cu 1-2 felii de cascaval si acoperim cu un capac. Lasam totul acoperit 4-5 min pana se topeste cascavalul si in felul acesta munca noastra este gata!
  4. Se poate servi cu orice tip de garnitura: cartofi, orez, salate...

Pofta buna!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu